Brown hunt
  • Forside
  • News & Wins
  • Hvalpe
    • Ideologi
    • Kennel Faciliteter
    • Hvalpe planer
      • Smilla Kenzo
    • Før du køber hund
    • Køb af hvalp
    • Børn og hunde
  • Tæver
    • Brown’s Hunt Punktum
      • Punktum galleri
    • Brown Hunt’s DuDer
      • DuDer galleri
    • Brown Hunt’s Fawn
    • Smilla
    • Brown Hunt’s Maybe
    • Brown Hunt’s Spicy
    • Brown Hunt’s Ticket
    • In Memory
      • NOJCH Salemasky Skimmer
        • Skimmer – galleri
      • Brown Hunt’s Navy
        • Brown Hunt’s Navy – galleri
      • Kayteens Star At Meadowlark
        • Paddy’s – Galleri
      • Brown Hunt’s Zig Zag
      • Brown Hunt’s Ketchup
      • Brown Hunt’s Silke
      • Miko
      • Brown Hunt’s Pasta
  • Hanner
    • NOJCH Castlemans Syrian
      • Indy’s – galleri
    • Kingsdale Meadow Canvas
    • Power Aguzannis
    • Brown Hunt’s Brick
    • Parringsaftale
  • Champions
  • Galleri
    • Tårnholm 2016
    • WS Wayne Mitchell
  • Artikler
    • Spor artikler
    • Blandet artikler
  • Kontakt
  • Menu Menu
Hvalpe

Fødsels uge!

VIGTIGT!!
Der er sket noget meget uheldigt. Jeg har fået flyttet mit Brown Hunt domæne til et nyt webhotel i forbindelse med min nye hjemmeside og i den forbindelse har jeg mistet den mail mappe hvor alle jer der er skrevet op til hvalp ligger i.
Jeg kan selvfølgelig huske alle jer der har hvalp fra mig i forvejen og norskerne – men det er værre med alle jer andre – så venligst skriv en mail til mig snarest muligt og skriv også køn og evt. farve på jeres ønske – så jeg igen får jer med på listen.

Så går vi ind i den sidste uge for DuDer’s vedkommende. Hun er meget tyk og vi venter helt sikkert et stort kuld hvalpe. Hun er ikke besværet på sin vejrtrækning og hun galoperer stadig rundt når vi går tur – men jøsses ingen forstår at hun kan 🙂

I går startede hun på at grave et hul under et stort grantræ i haven. Noget hun ynder at gøre i dagene optil så jeg har på fornemmelsen at vi får hvalpe i weekenden eller starten af næste uge. Hun er stadig glubende sulten og spiser med stort velbehag alle sine måltider – men lige med det kan DuDer godt snyde lidt for hun spiser ofte lige til det sidste – så brækker hun det bare op igen når hun går igang med at blogge op og så kan jeg bare tørre op ha ha !

Punktum pigen er stadig mægtig lystig omend hun også er pænt tyk. Hun leger stadig med Jackpot og stjæler hans mad hvis hun kan se sit snit til det og hun er mægtig tilpas. Hun venter et pænt kuld men ikke så mange som DuDer.
Jeg tror at Punktum føder i næste weekend hun er en uge efter DuDer parrings mæssigt, så det bliver en spændende uge vi har foran os og den uge jeg altid syntes er den lææææængste for det er SÅ spændende hvornår de går i fødsel og afslører indholdet i de tykke maver.

26. marts 2021/3 Kommentarer/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-26 06:16:582021-07-22 16:08:11Fødsels uge!
Jackpot

Velkommen Jackpot!

Endelig kom dagen hvor jeg fik lov at hente ham…. Jackpot!

Han er præcis lige så skøn som jeg ønskede mig og han har indtaget huset og vundet alles hjerter – lige pånær Canvas ha ha – han syntes hundehvalpe er noget bidsk skrammel og de kan bare blive væk til de er klar til at løbe om kap 🙂

Jackpot der imod er god til at charme sig ind hos alt og alle og vi nyder hans super kærlige væsen og sjove personlighed. Han er en virkelig kærlig og sød dreng. Han er også super godt præget af Karen og Andreas som har gjort så fint et arbejde med kuldet.
Jackpot har i dag været med i bilen da jeg skulle til træning med Twitter. Her fik han lov at hilse på en masse søde Retriever piger og blev kysset rigtig meget. Vel hjemme trænede vi navne legen, lidt kontakt og lidt impulskontrol og han var MEGA dygtig.

Så fik han lov at gå lidt selv sammen med de tykke damer som ikke gør så meget væsen af sig og bestemt ikke gider lege vildt 🙂 så Jackpot gik ud på terrassen og her fandt han legetøj med masser af støj. Det var et kæmpe hit. Han løb rundt med både metal låg og plastik dunk i snor og syntes det var SÅ festligt at få lov at larme. Derefter fik tøj bamserne en ruske tur og så faldt han i søvn i køkkenet.

Om eftermiddagen var han med i Dummyshoppen og her kunne han rigtig godt lide at være. Masser af lækre sager og så fik han en pelsbold som han gik totalt bersærk med – jo han er virkelig underholdende.

24. marts 2021/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-24 20:15:202021-07-22 16:08:11Velkommen Jackpot!
Schweiss

Schweisshunden DuKan!

DuKan er bror til DuDer og han er efter Ketchup og Paddy og han er Schweisshund for Karl Venborg i Egtved. Han er en stor gul hanhund og han er vildt godt til sit job. Det er han bl.a. fordi Karl er super dygtig til at uddanne sine Schweisshunde. Karl ejer også en sort tæve som hedder Brown Hunt’s Kira og er søster til Ketchup altså moster til DuKan.
Torsdag den 18. marts fandt DuKan sin Buk nr. 100. Han er super hård til sit rem arbejde men Karl siger at han Hetzer som en drøm. Måske vi lige skal forklare at når en Schweisshund Hetzer – arbejder den på egenhånd. Det vil sige at Karl har taget remmen af hunde og den søger selv sporet og enten fanger dyret af eller stiller dyret alt efter dyrets størrelse og hvor stærk dyret stadig er trods påkørsel eller anskydning.

Allerede i år har DuKan fundet 8 dyr på selvstændig Hetz og det ene dyr fangede han 30 meter ude i en sø. Dertil kommer at han har haft over 60 eftersøgninger fundet ved rem arbejde, altså hvor Karl og Dukan har søgt sporet i fællesskab og fundet dyret.

Det kræver virkelig noget helt specielt af både hund og mand at være i Schweiss registret og jeg syntes vi er SÅ priviligeret i Danmark at vi har et Schweissregister hvor gæve mænd og kvinder kan ringes op på alverdens mærkelige tider af døgnet og så rykker de ud og finder dyrene så de ikke lider unødigt. HUSK at ring 1812 hvis du er uheldig at påkøre et dyr.
Ønsker du yderligere information om Schweissregistret så kan jeg varmt anbefale at læse Naturstyrelsens Schweissfolder

https://www.schweisshunden.dk/wp-content/uploads/2019/04/schweissfolder-naturstyrelsen.pdf

23. marts 2021/4 Kommentarer/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-23 09:19:002021-07-22 16:08:11Schweisshunden DuKan!
Kennel

Sunny is back!

Igår formiddags fik vi Sunny retur fra Karin. Sunny blev for stor en mundfuld for Karin og så er det super godt, at smide håndklædet i ringen med det samme. Sunny er 10 uger gammel og han er fuld af krudt. Han er super kvik i sit hoved og faldt ind i flokken, præcis hvor han slap den for 2 uger siden. Dog har han i dag skullet lære hele flokke at kende.

Han startede med at blive sat i hundegård – vel og mærke den hundegård han kender og har været i som hvalp. Der var han imens jeg trænede Last-kuldet fra kl. 10 til kl. 13.00.

Så vi startede med at gå en tur med drengene og det syntes Sunny var sagen. Først legede han med Skimmer, som syntes han var mega sød, så tænkte han at han nok godt kunne kaste sig i hovedet af Canvas …… Det var ikke det klogeste han har gjort, så han fik en hovsa oplevelse og fandt ud af at man ikke bare kaster sig i hovedet af vildt fremmede hunde – men at man faktisk kan hilse pænt og være en anelse ydmyg. Vi gik en god tur rundt på terrænet med drengene og så søgte de lidt guffer på græsset.

Herefter gik Sunny og jeg op og hentede pigerne og så gik turen ned til søen. Her legede han vildt rundt i løbevandet og havde en mægtig fest. Vel hjemme igen, så var han træt. Han gik resolut ind og lagde sig på Kuranda sengen og snork boblede i 3 timer. Da han vågnede igen lærte jeg ham at han ikke måtte gå ind i stuen og heller ikke i kontoret. Stuen har vi ikke hunde i så ingen af vores hunde går der ind og det var han super skarp på – jeg korrigerede ham 2 gange og så havde han fattet det.
Efter aftensmaden skulle jeg arbejde lidt og så lærte jeg ham ikke at gå i kontoret. Han er virkelig kvik for jeg havde en korrektion på ham så var han klar på det og lå med sit legetøj og kiggede ind på mig som I kan se på billedet – super sej fyr.

Nu skal jeg have fundet den helt rigtige ejer til ham – han skal ud til en erfaren hundefører og da han er en virkelig kvik og viljefast dreng så tror jeg at jeg skal finde en der har et solidt mål med anskaffelsen af en hund. Prøver at finde en Schweisshundefører eller en der skal gå lidt markprøve og som ved at der ikke skal kastes en million dummyer for ham det første år – men istedet trænes basal lydighed og det at få lov at være hundehvalp.

22. marts 2021/4 Kommentarer/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-22 10:52:002021-07-22 16:08:11Sunny is back!
Resultater

Flot weekend!

Sikke en fantastisk fin weekend det har været. Brown Hunt’erne har været ude og vise poterne frem på de første forårsprøver og det gjorde de godt – super fine resultater er kommet i hus.

Lørdag var der Working Test i Region Østjylland. Her startede Ann-Marie og Brown Hunt’s Frida i Begynderklasse og bestod klasse og sluttede dagen med at blive WT3 – super sejt. I åbenklasse startede Bjørn Kvejborg og Brown Hunt’s Pippi og Anne-Grete Kibsgaard med Brown Hunt’s Tasty og de bestod begge klassen og Anne-Grete sluttede med at blive WT3 – nice!
I vinderklassen startede Ellen Nielsen og Brown Hunt’s Mira alias Mille og de to bestod også klassen – Tillykke.

Søndag var der RJK prøve i Vesterlund og her startede Birgitte Højer og Brown Hunt’s Nero alias Winston på junior teste og bestod – tillykke!

21. marts 2021/3 Kommentarer/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-21 20:43:582021-07-22 16:08:11Flot weekend!
Indy

Kryds Fingre!

Den her smukke fyr har i dag været med mig i Odense og besøge Peter Weiss. Det var et virkelig godt besøg for Peter var kniv skarp og 98 % sikker på diagnosen. Indy har en skade på en sene på indersiden af skulderbladet, er Peter 98 % sikker på. MEN for at være helt sikker på at han ikke har f.eks. en tumor eller en ledmus så skal han undersøges lidt mere. Så nu er der lagt en plan.

Den kommende uge må han parre Gabbi færdig og så skal han holdes i ro indtil på torsdag. Der skal han så røntgen fotograferes og have taget ledvæske prøve og hvis de to ting ser fine ud så skal han behandles for ledbånds skaden.

Det er en stor lettelse at vi har en nogenlunde klar diagnose og at han nu kan behandles målrettet og at vi ved han bliver fin igen. Ja ja hvis ikke røntgen og ledvæske indikere noget andet. Vi var begge ret sikre på at han ikke har en tumor for vi havde ham på vægten og jeg sagde meget skråsikkert at han vejede 30,5 kilo – øøøhhh not !!! Han vejede 32,3 kilo så han har tydeligvis taget på af ikke og lave noget de sidste 2 måneder. Så nu må han lige skæres lidt i maden – men det gode er at han meget sandsynligt ikke har en tumor når han har taget på i vægt.

Indy som jo ellers er lidt genert – var rigtig vild med Peter og det er sjældent at han uforbeholdent kaster sin kærlighed på fremmede – men Tove Due, Marie Harley og Suzanne Hoffman er han ret vild med. De to første er behandlere så de har ham i hænderne flere gange om året, for at forebygge skader. Suzanne har Indy lært at kende og selv godkendt, men ellers er han meget en enmands hund og han er klart min hund som egentlig sjældent interessere sig for andre end mig. Det er jeg fan af ha ha !

Men hvor er jeg lette og nu kan det kun blive torsdag hurtigt nok, så vi kan komme i gang med behandlingen af ham.

Bent Jørgensens fine billede af Indy der springer stendiget på Jensgaard – som mit nye logo er lavet efter!
18. marts 2021/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-18 21:28:492021-07-22 16:08:11Kryds Fingre!
Hvalpe

2 & 3 uger tilbage!

Jeg tog et par billeder her til morgen trods tågen – bare lige for at følge de tykke damers udvikling. DuDer herover har 2 uger tilbage af sin drægtighed og hun fylder ganske godt i landskabet. Det er klart at når man venter sit 3. kuld så er man lidt hurtigere til at lave en mælkebar og fylde sig lidt ud – men hun er nu ganske tyk men også ubesværet – så spændende hvor mange små DuDer/Floyd hvalpe der ser dagens lys snart.

Punktum er en uge bagud for DuDer så hun er i sin 6. drægtigheds uge og har 3 uger tilbage til hun går ind i sin fødsels uge. Hun er også pænt tyk – så det bliver også spændende. Punktum har virkelig lagt yver til og når hun løber siger det “klong klong klong” ha ha – det fniser vi lidt af fordi vi hele tiden kan høre hende når hun traver omkring med sine lange guilander der klasker når hun løber 🙂

17. marts 2021/2 Kommentarer/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-17 21:54:052021-07-22 16:08:112 & 3 uger tilbage!
Indy

Udredning af Indy!

I morgen tager Indy og jeg en tur til Odense, for at få en dyrlæge med speciale i ortopædisk udredning til at kigge på ham. Peter Weiss har arbejdet med ortopædkirugi og udredning af halthed i rigtig mange år og jeg kender Peter fra hans tid på Virklund dyreklinik.
Jeg havde egentlig bestilt tid hos Lars Langerhus på Århus dyrehospital, men kunne først få en tid den 30. marts og det syntes jeg var lidt lang tid at vente så jeg blev glad da jeg kunne få en tid hurtigt hos Peter.
Indy har været halt – sådan on/off i ca. 2 måneder. Han har været i behandling i hele perioden dog uden at vi har kunnet finde det egentlige problem og det er vanskeligt for han er jo ikke halt hele tiden. Han har dage hvor han slet ikke halter og dage hvor han halter. I perioden har han haft tæve til parring og efter parring er han mere halt, end inden hvor han nogen gange slet ikke halter inden.
Så hvad det er der lige gør at han er halt må vi få en afklaring på hvis vi kan så nu sætter vi alle resourcer ind på at få udredt ham ordentligt så han kan behandles og blive frisk igen. Jeg har ikke trænet ham i over 2 måneder og jeg ved faktisk ikke om det er ham eller mig der savner det mest men savner træningen det gør vi begge to helt bestemt.
Så vi håber at Peter Weiss kan hjælpe os og finde årsagen til hans halten.

17. marts 2021/3 Kommentarer/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-17 13:47:002021-07-22 16:08:22Udredning af Indy!
Jackpot

En uge til Jackpot!

Læs mere
15. marts 2021/2 Kommentarer/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-15 19:52:192021-07-22 16:08:22En uge til Jackpot!
Resultater

God start på Eliteturneringen!

I dag afholdt DCH Næstved Kreds 6 – 1. runde af Elite Turneringen. Der afholdes 5 runder – i de 5 Kredse i DCH og de hunde der har kvalificeret sig, er de hunde der sidste år opnåede mere end 1000 point i E-klassen. Så man kan godt sige at det er toppen af poppen der er repræsenteret ved Elite Turneringen. Der er i år 12 hunde der deltager i dette års Eliteturnering og hele to af dem er Brown Hunt’ere nemlig Brown Hunt’s Frej og Jacob Henriksen – og Brown Hunt’s Focus og Kurt Laursen. De to hunde er søskende og efter Brown Hunt’s ZigZag og DKBRCH NOJCH SEJCH NORDJCH DKJCH Bjoljahn Maddox.

Jacob og Frej har været udtaget til Elite Turneringen de to foregående år, så det er altså 3. gang de er med i dette fine selskab. Det er vi super stolte af. I år har de lagt hårdt ud og startede i Næstved til morgen med at give den max gas og med hele 383,90 point (400 point er Max) slog de alle de øvrige deltagere! Herligt at starte på Sejrs skamlen som nr. 1. Nu venter der 4 runder mere og meget kan ske, men sejren i dag er i hus og det er vi så stolte af.

Kurt og Focus sluttede dagen med 303,65 point og jeg er sikker på at de to kommer stærkt igen. Vi hepper i alle tilfælde helt vildt på jer begge to.

Hvis I andre er nysgerrige og gerne vil se resultaterne fra i dag så kommer der et lille link her – https://www.dchres.dch-dm.dk/lydighedResultater/234/E

Den næste runde afholdes af DCH Kreds 1 i Nibe den 17. april 2021.

I 2019 blev Jacob og Frej nr. 2 og vandt bedste spor på Elite Turneringen og i 2014 blev Margit og Zaxo nr. 2 og vandt bedste Eftersøgning. Så jeg er super stolt af alle mine dygtige hvalpekøbere i DCH. Tusinde tak til Lykke (Jacobs Kone) som var så sød at tippe mig og svarer på alle mine spørgsmål og tak til Margit for at tilføje mig på DCH’s Resultatside på Facebook.
Det er ikke let for mig at følge jeres fine resultatet i DCH regi fordi jeg ikke selv færdes i miljøet så send mig altid gerne et billede og resultat – det bliver jeg virkelig glad for.

14. marts 2021/4 Kommentarer/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-14 20:12:122021-07-22 16:08:22God start på Eliteturneringen!
Endelig en regnvejrsdag!

Endelig en dag med regnvejr!

Marts måned er forår i Danmark og det er også den måned flest tæver går i løbetid. P.t. går jeg og venter på at Fawn kommer i løbetid og det ville være så godt at få overstået inden prøvesæsonen for alvor går løs. Jeg glæder mig til at fører både Twitter og Fawn i åbenklasse i år og håber at vi er langt nok i træningen til at komme på Åben A til efteråret.

I dag øs regner det på Floritsvej og nok også i resten af landet. Det er tiltrængt at vi får noget vand og med det rigtige tøj på så var det en skøn travetur på en time sammen med alle hundene imorges. Nu pakker jeg løs i Dummyshoppen og er egentlig kun på kontoret kort for at lave lidt tekst der skal varmes på lidt dummyer 🙂

I eftermiddag skal jeg træne med Twitter og Fawn.

Indy har nu været halt on/off i snart 2 måneder – jeg er ved at blive vanvittig over at vi ikke kan få en tydelig diagnose på ham. Så nu har jeg besluttet at han skal til Lars Langerhus den 30. marts og så må vi tage den derfra. Vi håber det bedste, så vi kan komme i gang med træning og prøver igen i år.

Nu er der kun 12 dage til jeg skal hente Jackpot. Han har fået sin egen side her på hjemmesiden og jeg glæder mig til han kommer hjem og jeg kan få taget lidt billeder af ham – så I alle kan se den lille Chokolade knap.

De 3 Twitter hvalpe er rejst ud i deres nye hjem og trives rigtig fint. Sunny har fået en store bror Andy som han svinger rigtig fint med, efter at Andy har sat ham lidt på plads 🙂 Sunny er en hvalp der kravler i høje træer og smider med store sten, så han vil prøve kræfter med alt og alle.

Fiona har flere hunde omkring sig bl.a to små ældre jack russel terriere som hun kommer rigtig godt ud af det med. Lene har været super skarp på renligheds træningen og har ikke haft uheld indenfor – så det er rigtig sejt. Fiona nyder også godt af at Lene arbejder hjemmefra det meste af tiden 🙂 meeeeen tror I hun får lov at ligge på bordet resten af livet 🙂

Ultra er også faldet fint til – hun har flere andre hunde at forholde sig til og af forskellig race, men også en labrador så hun er i trygge hænder hos Mette og Rune.

11. marts 2021/3 Kommentarer/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-11 10:53:012021-07-22 16:08:22Endelig en dag med regnvejr!
Ny hjemmeside

NY HJEMMESIDE

Efter 10 år hos Bricksite og 20 år med mit gamle logo – så syntes jeg det var tid for lidt nye og frisk tiltag. Jeg har valgt en wordpress hjemmeside og jeg valgte Trolle Reklame til at lave mit nye logo og min hjemmeside. Det betyder at jeg i skrivende stund er i fuld gang med at lærer at opdatere og redigere i min hjemmeside så I må bærer over med mig hvis der er lidt fejl i den kommende tid.

De af jer der kendt min gamle hjemmeside godt I har nok allerede bemærket at bloggen har fået nyt navn. News and Wins skal nemlig være en kombination af nyheder og resultater så jeg vil være SÅ glad hvis I vil huske den gamle opdrætter hvis I er på prøve med den søde på poter – jeg vil blive noget så glad for at få resultatet tilsendt.

I weekenden vi lige er gået ud af – der har 3 Brown Hunt’ere været ude og viser poterne frem.
Kristian og Ronja har bestået Brugsprøven.
Ann og Arkie har bestået Brugsprøven.
Margit og Pondus blev nr. 5 i Nordisk Spor i DCH Vejle med 302 point og kvalificerede sig dermed til DM i April.
Kæmpe tillykke til jer alle 3.

WE ARE
GREAT

9. marts 2021/2 Kommentarer/af Pernille
/wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png 0 0 Pernille /wp-content/uploads/2021/02/Brownhunt_Logo_V2_Final_300.png Pernille2021-03-09 13:56:502021-07-22 16:08:22NY HJEMMESIDE
Side 17 af 18«‹15161718›

Seneste indlæg

  • At stille i holdkonkurrencer!7. juni 2026 - 15:08
  • De fineste hvalpe3. juni 2026 - 18:37
  • Maj resultater!31. maj 2026 - 7:06
  • April Resultater!30. april 2026 - 12:20
  • Smilla har fået hvalpe!22. april 2026 - 23:08
  • Smilla føder snart!15. april 2026 - 12:26
  • Ups & downs6. april 2026 - 10:33
  • Hvalpe på vej!27. marts 2026 - 14:23
  • Røntgen fordi det er nødvendigt!24. marts 2026 - 13:58
  • Lidt nyt!23. februar 2026 - 14:36

Seneste kommentarer

  • William Hill ผู้ให้บริการรับพนันเจ้าใหญ่ วิลเลียมฮิลล์ ที่เซียนพนันอยากสัมผัส til Vi har i nat fået ikke mindre end 12 hvalpe!
  • services til Udredning af Indy!
  • เมื่อพูดถึงเรื่องเกมสล็อตออนไลน์ 8Spin ถือเป็นอีกหนึ่งเว็บที่กำลังมาแรง til En uge til Jackpot!
  • จัดหาแม่บ้าน til NY HJEMMESIDE
  • ฝาสูบกระบะ til Hvalpene vokser og udvikler sig så fint!

Kennel Brown Hunt v/Pernille Lillevang & Tommy Langelund Jakobsen | pernille@brownhunt.dk

Scroll to top